Πέμπτη, Ιανουαρίου 20, 2005

Ubuntu linux III

Σταύρο, πολύ χρήσιμη η διευκρίνιση που έκανες. Σήμερα έτυχε να αναφέρω σε κάποιον (Microsoftάκια) ότι σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω το Suse λόγω dial-up σύνδεσης και αμέσως άρχισε να λέει πόσο ίδιο είναι με τα Windows και πόσο εύκολα κάποιος που χρησιμοποιεί Windows θα μπορέσει να το χειριστεί. Μου έκανε εντύπωση ο ενθουσιασμός του που είδα για πρώτη φορά. Όσες φορές του είχα ζητήσει να κάνει download διάφορα ISO που έχω (Gentoo, Knoppix STD, FreeBSD) ποτέ δεν είχε πει τόσα πολλά για το Linux. Πραγματικά αυτό που λέει ο Σταύρος μπορώ να το επιβεβαιώσω, ότι δηλαδή το Suse είναι κάτι σαν αντίγραφο των Win. Δεν ξέρω αν θα προτιμήσω το πρωτότυπο (όπως προτείνει ο Σταύρος) γιατί η dial-up σύνδεση μου θα παραμείνει dial-up αλλά θα δούμε.

Σχετικά με το Ubuntu και την εγκατάσταση εφαρμογών, όπως έχω δει μέχρι τώρα, πρέπει να διορθώσω/προσθέσω τις διευθύνσεις από τις οποίες θα ενημερώνεται ο Synaptic Packet Manager για τις καινούριες "κυκλοφορίες". Μπορείς να επιλέξεις αν απλά θα γίνει download των αρχείων αυτών ή αν θα εγκατασταθούν. Φυσικά μέσα στη λίστα που έχει μπορείς να ψάξεις και να βρεις για κάποια εφαρμογή και να την μαρκάρεις "Προς εγκατάσταση" ή "Προς απεγκατάσταση" κτλ.

Όσο για τη διανομή Ubuntu την προτιμώ γιατί είναι τύπου Debian και έχει αυτά που χρειάζομαι. Αν οι ανάγκες μου αυξηθούν τότε σίγουρα θα ψάξω για άλλη διανομή κατά προτίμηση Debian-Based.

Δεν υπάρχουν σχόλια: